connect and reconnect with nature

blog of The Healing Garden on Fejø

TURISMENS DAG 26.5 i Den Helbredende Have på Fejø

Skriv en kommentar

Kom forbi og hør om vort nye projekt at skabe en helbredende have på Fejø.

 

 

 

Vi har hidtil været i planlægningsfasen. Nu er vi så småt begyndt at realisere vore tanker og arbejder i haven d. 26.5 fra kl. 10 – kl. 14.

Haven bliver en besøgshave og et led i Sundhedsturismen: et sted, hvor man kan hygge sig mellem et orgie af farver, dufte og liv af insekter og spise sin medbragte mad. Her kan også hentes inspiration til at ændre sin kost og livsstil. Der bliver rundvisninger og forskellige kurser.

Vi satser også på produktion af sunde fødevarer med udgangspunkt i lægeurter og tang.

Et andet projekt er Haveterapi.
Ved indgangen til Den Helbredende Have på Storemosevej 32 har vi sat et bord med krydderurter til salg.

Havehilsener Hanne Oustrup

PS. på foto ses nogle af depotbedene, hvor planter fra Orø Urtehave venter på at jorden bliver klar til udplantning. Havens kommer til at ligge i i det areal, som lige kan skimtes.

Forfatter: Hanne

Jeg er en erfaren kvinde på 71 år, som har været alternativ behandler i 30 år. Jeg er uddannet Healer, Healings-massør, Medicinsk Astrolog, Herbalist og er under uddannelse til Akupunktør. Jeg føler mig i harmoni med Skabelsen, når en klient finder ind til sin egen kraft og styrke i sit hjerte. Jeg er uendelig glad for naturen, befinder mig godt blandt planter, især lægeplanter og krydderurter. Jeg dyrker til selvforsyning efter bedste evne ud fra Permakultur principper.

Skriv et svar

